Известие

Collapse
No announcement yet.

Покупка на 156

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Покупка на 156

    Привет на всички!
    Обмислям да си купя Алфа 156. Спрял съм се на 1.8 бензин (мисля, че е 144 коня) от около '98 година. Имам Волво ес80 2.4, но ми трябва 2ра кола, която мисля да е под 2.0 и под 150 коня поради данъчни и застрахователни причини. Не съм карал Алфи, но 156-цата от край време ми харесва на вид и мисля това да е втората ми кола.
    Изчетох доста за "болежките" на модела като цяло, но нещо не мога да намеря единодушно мнение и затова пиша тук. Ако можете да ми помогнете с някой друг съвет за модела, ще съм много благодарен!
    Като цяло ме интересъва поддръжката и надеждността на двигателя и скоростната кутия. Окачването не ме вълнува особено, тъй като колата ще се кара основно в северна Европа.
    1)Нещата по двигателя като цяло капризни (чести смени/кратък живот) ли са?
    1.а)Четох за вариаторите, че си имат живот, колко км горе долу изкарват и трудна ли е смяната?
    1.б)От нестабилни обороти на празен ход видях оплаквания, но не видях причина - идеи?
    1.в)Дефекти по лагерите чести ли са?
    1.г)Дефекти по ожлаждането има ли?
    1.д)Какъв е ресурсът на 1.8 като километри, защото на под 200хил. км почти няма, а и аз карам доста?
    2)На колко км се сменя ангренаж и с какво масло се кара колата (АСЕА стандарт)?
    3)Четох, че елетрониката може да сдаде багажа, какво ще кажете за това?
    4)Откъм ръжда по "магарето" как е представя?
    5)Четох оплаквания от синхронизаторите на скоростите, често срещан прблем ли са?
    6)Рейката и сервото надеждни ли са?

    За сега друго не се сещам да питам.
    Благодаря предварително за помощтта

  • #2
    карам 18тс около130 000км,взех я на около 100 000км по километраж на колко реални господ знае.Сложил съм газ веднага след като я взех.Лично аз нямам от гореописаните проблеми изключая консумативите-ремъци ролки на 50 000км,масла на 10 000км/селения/,филтри малко по често,съединител след 120 000 км при мен.подменил съм ходовата част още като я взех изкара 45000 км,след това нова.Нестабилни обороти си е болест свързана с консумативи-ламбда сонда или дебитомер.Вариатор-ми трака си има ремонтен комплект струва около 15 лева.Правил съм ремонт на рейката след около 70 000 км при мен,ако се поддържа не я намирам за капризна.
    Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
    156 1,8ТS-99 ......
    EX
    159 1,9 JTD-08

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от alex052 Покажи съобщение
      -съединител след 120 000 км при мен.
      -Нестабилни обороти си е болест свързана с консумативи-ламбда сонда или дебитомер.
      -Вариатор-ми трака си има ремонтен комплект струва около 15 лева.
      -Правил съм ремонт на рейката след около 70 000 км при мен,ако се поддържа не я намирам за капризна.
      Благодаря за бързия отговор!
      - По какво разбра, че съединителят е заминал?
      - Смяната на ламбда и дебитомер сложна ли е (свързана ли е с програмиране или е слагаш и караш)?
      - Смяната на въпросния вариатор трудоемка ли е?
      - Какво разбираш под поддръжка на рейката?

      Comment


      • #4
        Л.сондата и дебитомера се сменят лесно, особено дебитомера. Цената на сондата е около 150лв ,а на дебитомера 200-250лв. А за да се смени вариатора се разкача ангреначния ремък. Самия ремонтен комплект струва 12лв ама работата по смяната е 150лв и за това е хубаво да се изкомбинира в обслужването.

        Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от cassillas Покажи съобщение
          Л.сондата и дебитомера се сменят лесно, особено дебитомера. Цената на сондата е около 150лв ,а на дебитомера 200-250лв. А за да се смени вариатора се разкача ангреначния ремък. Самия ремонтен комплект струва 12лв ама работата по смяната е 150лв и за това е хубаво да се изкомбинира в обслужването.
          Цената на сондата е около 200лв с монтажа (читава), смяната на ангренажа е 120лв максимум
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6
            Е аз имам касова бележка от преди 3 седмици за тази която е по каталог от КИРОВ на Оборище за 153,73лв (която за сега работи нормално или поне така си мисля). А LS-04(универсалната) беше с 30-тина лева отготре. А 150лв работа ми взеха точно при тебе преди време сега може и да са паднали малко цените.

            Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от cassillas Покажи съобщение
              Е аз имам касова бележка от преди 3 седмици за тази която е по каталог от КИРОВ на Оборище за 153,73лв (която за сега работи нормално или поне така си мисля). А LS-04(универсалната) беше с 30-тина лева отготре. А 150лв работа ми взеха точно при тебе преди време сега може и да са паднали малко цените.
              Да преди 2-3 години може толкова да е стеувало А за сондата прочети из форума за каталозите на бош и ще разбереш зашо има разлика
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Благодаря на отзовалите се
                Някакви идеи за дефекти и недомислици по модела да се сещате?

                Видях от дроселовата клапа имаше оплаквания, надеждна ли е (изхабява/разваля ли се)?

                И как се представя купето откъм корозия?

                Comment


                • #9
                  Недомислици единственото за което се сещам големината на багажника за седана е 370 литра за спортвагона 350 литра .
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от marto4 Покажи съобщение
                    Благодаря на отзовалите се
                    Някакви идеи за дефекти и недомислици по модела да се сещате?

                    Видях от дроселовата клапа имаше оплаквания, надеждна ли е (изхабява/разваля ли се)?

                    И как се представя купето откъм корозия?
                    Най-голямата недомислица на тази кола е да я купиш с бензинов мотор, ма тва сам ще го разбереш след някой и друг месец

                    п.п. Бензин сектата да не скача, че половината са правили основни ремонти на туин скраповете. Просто се опитвам да предпазя човека от сериозна грешка, а не да споря с вас
                    Last edited by RPWWD; d.m.y г., 08:13.
                    Giulietta 1,6 JTDm 2013
                    156 SW 1,9 JTD 2003

                    Comment


                    • #11
                      Мхм, да... то щото турбините на тия печки, дето не си знаят километрите, са еФтини и абсолютно нечупливи чаркалаци... на туин скрапа поне основния му ремонт струва наполовина на една нова турбина.

                      Спорът е тотално излишен. Човекът да си избере и да кара каквото ТОЙ поиска. И най-вече - от това, което гледа, да избере най-читавото.
                      Две черни перли...

                      Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                      Comment


                      • #12
                        А какво му става на туин спаркът?
                        Не са ли просто 2 свещи на цилиндър?

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                          Най-голямата недомислица на тази кола е да я купиш с бензинов мотор, ма тва сам ще го разбереш след някой и друг месец

                          п.п. Бензин сектата да не скача, че половината са правили основни ремонти на туин скраповете. Просто се опитвам да предпазя човека от сериозна грешка, а не да споря с вас
                          Айде да не отваряме приказка за дизеловите Милионници, щото темата ще се оцапа и ще иде в коша. Обещавам!

                          Comment


                          • #14
                            Ми нали прочете - голям % стопани имало, дето му правят основен ремонт. Ама то при положение, че и туин спарковете са на маса километри, пък и дори въпреки този факт се карат с яки ръчки във високите обороти, какво друго да се очаква... то няма мотор на земята, който след такъв пробег и който с раздаване на още ръчки, да издържи на напъна... най-малкото, след такова нещо, отива за гарнитура на глава...
                            Две черни перли...

                            Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                            Comment


                            • #15
                              Не бях разбрал, че става въпрос за основен ремонт на двигателя, а мислех, че за запалването става въпрос...

                              Comment

                              Working...
                              X